Heb betaald maar niets ontvangen. Mail gestuurd. Geen antwoord. Ben bang dat ik me geld kwijt ben.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esmé Lemmens
- Maurice
Een verbeter punt zou zijn dat er een mailtje wordt gestuurd als het pakket verzonden is. In de order bevestiging stond: "Zodra je bestelling verzonden is, krijg je een bevestigingsmail van ons." Daar wachtte ik op, Het pakketje zat in mijn brievenbus, Ik dacht dat het pakket nog niet verzonden was. Dat er iets mis was. (Ik heb de spambox etc gecheckt). Je hoeft blijkbaar niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Ik zat te wachten op een mailtje om te weten wanneer ik thuis moest zijn, maar dat kwam niet. Los van dat punt is het product goed/netjes verpakt.
Hoe zou je BesteSaffraan beoordelen?
- Guus Overdevest
Uitstekende service, prima produkt, aanrader !
- A. V.
Snelle levering!
- Danny
Prima website, snelle levering en keurig verpakt. Top kwaliteit vanillestokjes. heel erg tevreden. Goede betrouwbare dienstverlening.
- Esther Vries
Super snel geleverd. De 3e bestelling en bevalt mij super.