Een vergoeding voor het opsturen van een kapot pakje zou wel op zijn minst mogen. Had besteld kreeg een kapotte en mocht nog eens een week wachten voor een nieuwe en moest de afspraak bij de garage nog eens verleggen wat mij 50 euro kostte. Voor de rest werd ik prima Geholpen door de mensen om Contact op te nemen , juist jammer van een kapot besteld product dat mocht beter en veiliger verpakt zijn.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Zachery Van de Voorde
- gerard linden
goede service en helpen je bij het zoeken van !
Hoe zou je oceanparts.nl beoordelen?
- Yusuf Demiral
Duidelijke advies. Goede service en contact.
- Ron
Goed geprijsd en snelle service.
- Enrico Passalacqua
Zeer goed kwaliteit prijs verhouding en snelle levering
- Gert van de Pol
Aanrader