Er stond nergens vermeld wanneer ze kwamen leveren. Toen ze voor de deur stonden was er dus niemand thuis. Dan gaan ze je bellen met de vraag of ze het gewoon voor de deur kunnen zetten. Dat overvalt ons waardoor er zonder na te denken ja wordt gezegd. Dit slaat nergens op! Het had gewoon gestolen kunnen worden. Laat voortaan even weten wanneer jullie komen en een tip: nooit meer durven vragen om het gewoon onbeheerd achter te laten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roos
- Astrid
Heel snel en netjes op tijd afgeleverd!!
Hoe zou je BuitenKampioen beoordelen?
- Ine
Goed telefonisch contact. Goede ,zoals besproken, levering van het tuinhuis
- Maykel
Zonder gekheid, beste service in jaren. Snelle reacties op vragen, er word meegedacht. Echt een aanrader
- Alma
Ik ben heel tevreden over kwaliteit en vriendelijk levering - jammer dat het evens lang heeft moeten duren. Ik twijfel niet om nog iets bij jullie te bestellen later. Vriendelijk groetjes
- Bea
Klantgericht en vriendelijk. Komt zijn afspraken na.