6 dec besteld en no niets ontvangen na een week. Mail wordt ook niet beantwoord. Ben nu dus nog zeer ontevreden omdat na een week nog niets binnen is
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lia Verschoor
- Klaaske Zwart-van der Veen
Leuke, lieve presentjes om uit te delen. Binnen onze vereniging werd dit presentje 🎁 zeer gewaardeerd. Dankjewel.
Hoe zou je eenbeetjegeluk.nl beoordelen?
- Liliane Vanthoor
Ik heb mijn product niet ontvangen
- Peter van Velthoven
Nog steeds niet bezorgd.
- Marlies Gerritsma
Snelle bezorging
- Marijke Logeman
Goed geleverd en meer dan op tijd. Gebeld met de zaak en stonden mij zeer vriendelijk te woord.