Het cadeautje doosje geluk was netjes geleverd. Maar de mee geleverde kaart met mijn persoonlijke tekst door hun op het kaartje geschreven was ronduit slordig geschreven en met veel spelfouten. Als je deze dienst aan bied zorg dan dat het netjes en correct is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid Winters
- Ben van Lith
Snel en goed geleverd
Hoe zou je eenbeetjegeluk.nl beoordelen?
- Birgit van Miltenburg
Vlotte zending
- Karin Pak
Ik ben helemaal tevreden, het zijn mooie items, ze waren goed verpakt en het is erg leuk om op de site online alles te bekijken. Zeker weten een aanrader, deze online winkel!
- Karin
Snel bezorgd.Super leuk kaartje verpakt in mooi zakje.
- Sabine Viaene
Snelle levering van prachtige producten! Mijn leerlingen zullen in de wolken zijn!