Snelle levering netjes verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.Vellekoop
- Marianne vd. Heuvel.
Leuke dingetjes te koop. Snelle service! Helaas bij enkele uiltjes wat verf eraf, dat is jammer en toch wel een klein minpuntje. Ga zeker nog eens wat bestellen bij een beetje geluk.nl Een beetje geluk.nl ook voor jullie heel veel beetjes geluk voor het nieuwe jaar!!
Hoe zou je eenbeetjegeluk.nl beoordelen?
- Marijke Jongejeugd
Keurig netjes verpakt en de volgende dag al in huis! Nog een persoonlijke boodschap op de factuur ook. En een kadootje bij de bestelling! Top!!
- A. van Kaam
Bestelling opgehaald in Lisse. Eerst vooraf even gebeld en kon het meteen ophalen.
- Carmen Frederiks
Besteld en snel binnen. Top
- Mirelle Praagman
Snelle levering en altijd goed ingepakt, erg leuke site voor cadeautjes etc