Ik heb deze fiets een paar weken gehad en ik heb er niets slechts over te zeggen. Het is fijn dat de batterij uitneembaar is, mijn vorige fiets had een ingebouwde accu en die moest je steeds naar binnen meenemen om op te laden. Het opvouwen van de fiets was wel wat lastig op het begin. Elektrische vouwfietsen zijn gewoon wel zwaarder dan vouwfietsen wat deze dus ook is en dat merk je bij het opvouwen in de trein. Maar dat komt de kwaliteit wel weer ten goede omdat het niet zo'n goedkoop rammelding is zoals sommige andere vouwfietsjes die daardoor nog geen jaar meegaan. Hij kan gratis mee met de trein, is makkelijk te stallen en fietst net zo goed als een normale ebike. Kortom, erg tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nelly
- Bastian
Dit is mijn tweede fiets bij citysmartbike en net als de vorige is de kwaliteit boven verwachting. Levering was snel en hoewel de fiets licht in gewicht is vergeleken met normale ebikes, is hij heel robuust en comfortabel. echter 4 sterren omdat ik de vering wat te slap vind, hij zakt soms te ver in
Hoe zou je FOLT beoordelen?
- Giuseppe
Ik ben erg blij met deze elektrische vouwfiets. Hij werkt goed en is leuk om op te rijden. Op het begin is het inklappen in de trein wat ongemakkelijk, maar na een paar keer doen snap je het trucje. Ik rij ermee heen en weer naar mijn werk en het maakt mijn woon-werkverkeer leuk terwijl ik ook nog wat beweging krijg.
- Dustin
Super leuk om op te rijden en eenvoudig in te klappen. Maakt mijn woon-werkverkeer een stuk sneller en gemakkelijker. Ik krijg constant complimenten over hoe cool het eruit ziet.. Heb er nu twee maanden op gereden en tot zover een goede beslissing.
- Samyra
Fietst goed, snelle service
- Rebekka
Het fietst meteen natuurlijk, totaal geen tijd nodig om eraan te wennen en ik rijd er 3 keer per week mee naar mijn sportschool. Ik woon in de stad, waar het erg moeilijk is met de auto, dus gebruik ik de fiets ook voor de boodschappen. Het is super.