Super snelle levering ook nog eens geweldigingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elly Mathijssen
- Marcel Kiekebos
Heel tevreden, super service. Zelfs alternatief als iets niet op tijd te leveren is.
Hoe zou je van 't Ende beoordelen?
- Kimberley Steenbergen
Gevonden wat ik zocht, èn snel de spullen in huis en ook nog goed verpakt, ik ben tevreden!
- Irene van Kesteren
Super gegaan. Snelle levering en het was nog mooier dan op de foto te zien was.
- Nelly van Gils
Snelle levering, zelfs tel. overleg over onderdeel, dat niet meer leverbaar was. Ter compensatie kregen we een artikel(duurder) voor dezelfde prijs! We werden steeds op de hoogte gebracht, hoe 't met de bestelling verliep.
- Martijn Wiggers
Levering en communicatie goed maar het product op zich matig! 3 Gourmetstellen besteld maar waren allemaal scheef