Snel geleverd en heel goed ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid Wagensveld
- Ben Simonetti
Ik heb bij Van 't Ende een tiental mooie glazen besteld uit een serie waarvan ik er al meer heb. Ondanks een degelijke verpakking en grote stickers 'breekbaar', was er één glas gesneuveld. Ik heb die gereclameerd en Van 't Ende heeft binnen 2 dagen de prijs van het glas op mijn rekening terug geboekt. Chapeau!
Hoe zou je van 't Ende beoordelen?
- Sharon Alders
Fijne winkel. Duidelijke en overzichtelijke website. Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden en de bestelling was snel geleverd. Heel fijn!
- Titia Gerritzen
Perfect ervaring met de klantenservice. Hartstikke aardig. Ben heel tevreden.
- Rianne
Snelle service !
- Feija Schoenmakers
Keurige service!!