duidelijken snele service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ton Koppen
- petradeM-B
Netjes verpakt geleverd. Goede prijs
Hoe zou je ietsGezond.nl beoordelen?
- Sanne Pieterse
snellere levering
- Maria Pruijmboom
betrouwbaar. Prima op tijd. Goed verpakt. Netjes met papieren rekening erbij, geweldig! Dit laten veel andere bedrijven steeds zitten, onder het smoesje van "papierverspiling Onzin, vind ik. Men moet het zelf maar printen, vinden zij. Maar...niet iedereen heeft een printer. Ik ben tevreden over de vorm én de inhoud van het pakket. Want daar gaat het uiteindelijk om. Leuke kaart erbij, zeer attent. Kortom: ik ben zeer tevreden.
- Sela Van Vreeswijk
Duidelijk, goede service en er had eigenlijk niks beter gekund!
- Francine Rosseel
Ik zou jullie aanraden. Een bijsluiter te maken van de producten die ik kocht waarvoor ze waardevol zijn voor ons lichaam. Eveneens ook op jullie website zetten. Dat kan je als klant dan gewoon afprinten of opslaan. Ik kocht voor de eerste keer en moet nu telkens op het internet uitzoeken waarvoor mijn product goed voor is. Ik kocht die speciale suikervervanger Erythritol. Maar hoeveel moet je gebruiken om de juiste smaak te hebben van gewone suiker? Bv. Bij andere vervangende suikers dat je koopt staat op de verpakking. Bv. Zelfde hoeveelheid gebruiken als gewone suiker. Dat is mijn mening. Maar zeker niet afkeurend. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Ik ben immers nog op zoek naar gezonde producten en moet nog veel leren. Hopelijk in het vervolg :" Mijn conclusie (een bijsluiter per artikel of mogelijk af te printen op jullie website) , ik denk dat dit een goede tip voor jullie." Een grote hulp voor de klant. Dank u wel voor de snelle en correcte levering.