Erg fijn in de communicatie. Goede prijzen, voorzover ik heb gezien lijkt alles goedkoper geprijsd dan bij anderen. Erg leuk om een klein cadeautje bij mijn bestelling te krijgen. Ik ben ook erg blij met de lage verzendkosten! En snel verzonden:) De verschillende blogs met uitleg over kralen en toebehoren zijn voor mij als beginner ook echt heel fijn! Ik heb ondertussen ook al een tweede bestelling geplaatst en ontvangen, en de derde komt er waarschijnlijk ook gauw aan:)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Romi
- Suzanne
Na een fout van mij in de bestelling is dat heel goed opgelost. De miyuki kralen zijn heel mooi. Zal er zeker vaker bestellen.
Hoe zou je CreaDream beoordelen?
- Lutgarde
Hele snelle levering
- Astrid
Snelle levering, ziet er goed uit
- Thea
Perfecte levering. En ook mooie kralen. Heel erg blij mee
- Han
Snelle levering.