Vlotte verzending en levering, heel mooi verpakt, erg leuk om doosje open te maken, heel tevreden van de bestelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kathrin
- Melanie
Super snelle levering en alles netjes aangehgeven!
Hoe zou je Staartjes en Strikjes beoordelen?
- Angela Maandag
echt super leuke oorbelletjes, snelle levering mooi verpakt. Zou zeker nog een keer bestellen. Wel jammer dat we na een dag 1 oorbel kwijt zijn.
- Neeltje
Mooie producten en snelle levering
- Ingrid V
Snelle levering, leuke website
- Dagmar vd Meer
Snelle levering