Oorbellen die de oren van mijn dochter wel verdragen, erg fijn!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anouk Zandbergen
- Simone van Riel
Snel en goed
Hoe zou je Staartjes en Strikjes beoordelen?
- Kim van groeninge
Zelfs met drukke tijden, top levering 👌🏼
- Marjolein Boersma
Prettige website en snelle verzending!
- Linda van Rooij
Ik vindt de kwaliteit redelijk/goed. de “extra grote” haarstrikken hoeven niet met deze tekst verkocht te worden vindt ik want die heb ik elders goedkoper en groter
- Ulrike De Haas
snel verzonden en mooie producten!