Nette snelle levering en je krijgt netjes een mail met factuur en een mail als je bestelling onderweg is. Bovendien was het nog mooi verpakt voor Kerst ook. Voor mij was het de eerste bestelling en pico-bello in orde allemaal.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dorine van Asten
- Melissa van Hoof
Erg goede service en mooie producten
Hoe zou je Staartjes en Strikjes beoordelen?
- Loes Hofmeijer
Super leuke strikjes ed en wordt leuk verpakt
- Hellen Gemser
Erg leuke haarartikelen, kado gekocht voor een vriendin. Ze was er erg blij mee..
- Nellie Doorn
Leuke oorbellen voor weinig. En snel geleverd. Hartstikke leuk verpakt met een heel vriendelijk kaartje erbij. Mooi pakketje.
- Chris Gerritsen
Snelle levering top ingepakt