H de Breij
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Staartjes en Strikjes, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Snel geleverd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Snel geleverd
Goede website, snelle levering, mooi verpakt.
Snelle levering, netjes verpakt. Vriendelijke service.
Snelle service, mooie spullen en snelle bezorging
25 oktober heb ik een bestelling gedaan voor een paar oorbellen. De volgende dag een e-mail terug dat het onderweg was. Tot op heden niks binnen. Twee weken geleden Staartjes en Strikjes gemaild via de contact formulier over de missende bestelling. Nog geen antwoord. Erg raar, want alle andere reviews zijn positief. Edit: Na mijn recensie werd ik gelijk opgebeld. Ze hadden helaas niet mijn e-mail gekregen. Blijkbaar was er iets mis gegaan bij PostNL waardoor het pakketje (waarschijnlijk) kwijt was geraakt, maar Staartjes en Strikjes wou het graag oplossen. Ik heb gelijk de volgende dag mijn pakketje ook binnen gekregen en de kwaliteit van de oorbellen is top! Super service, ze houden graag hun klanten tevreden en zoeken graag samen een oplossing. :)
Superleuke spulletjes!! Snel verzonden goede service!