Heel tevreden! Prachtig product en keurig netjes ingepakt op schade te voorkomen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda
- Lotte
Nog steeds erg blij met de bull!!
Hoe zou je Fabryk Design beoordelen?
- Astrid
Leuk persoonlijk contact en prima service!!
- Isabelle
Uitstekende service en ik ben er super blij mee!
- Petra
Snelle levering, en het product is prachtig. Heel erg tevreden.
- Debby
Super service, snelle reactie en wordt met veel zorg verzonden!