Onlangs een geometrisch hart besteld en we zijn er erg blij mee. Het staat prachtig in onze slaapkamer en past perfect bij het interieur. De webshop is fijn en overzichtelijk, de levering verliep soepel en de kwaliteit is prima. Absoluut tevreden met deze aankoop!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patricia van Busel
- Elise Hakkennes
Prachtig!
Hoe zou je Fabryk Design beoordelen?
- Gerard Verhoeven
Ik had twee maal een racefiets met standaard besteld, kreeg maar een racefiets zonder standaard. Hier moeilijk over gecommuniceerd. Uiteindelijk is wel alles goed gekomen met de nodige moeite. Ze waren wel behulpzaambij het bedrijf!!
- Marco Bakkers
Wat problemen met bezorging maar op een nette en correcte manier opgelost door Tim, waarvoor dank.
- Fien Frissen
Bestelling verliep goed. Levertijd wat minder
- Mar
Mooie tafels, ben er blij mee! Wij hebben ze in een andere kleur laten spuiten en was geen probleem! Altijd snelle reactie terug!!