Ze beweren producten op maat te maken, maar leveren uiteindelijk een standaard product af. Ik bestelde een tafel met specifieke afmetingen, maar kreeg een tafel die daar niet aan voldeed. Zowel de afmeting als de afwerking laten te wensen over. Wanneer je hen na de verkoop contacteert ivm hun fout en een tegemoetkoming vraagt (nieuwe tafel met juiste afmetingen) laten ze niks meer van zich horen. Mails worden niet beantwoord en ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Heel erg jammer, want je betaalt tenslotte voor een bepaald product. Wat een teleurstelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Loubna Cha
- Joan Tromp
Prachtige tafel ontvangen echter was het blad beschadigd. Na contact te hebben gehad met Tim hebben wij vandaag een andere tafel gekregen. Wij zijn helemaal blij, bedankt!
Hoe zou je Fabryk Design beoordelen?
- Anoniem
Tafelblad beschadigd gekregen. De afwerking van de tafel was ik ook niet tevreden over. Best slordig. Contact opgenomen met fabryk design. Ik ben niet terug gebeld en er wordt pas na een week gereageerd op mijn e-mail. Zeer teleurgesteld!
- Janneke De boer
De punt van het product stak uit de doos. Beschadiging was minimaal gelukkig.
- Renate d
Mooie stoere houten bloem ontvangen. Staat prachtig. Kom zeker nog een keer terug. Want er zijn nog meer mooie bloemen.
- Dennis van der Veer
in 1 woord geweldig!