Mooie houten bloemen gekocht, precies wat ik verwacht had voor een goede prijs. Snelle levering. Top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danielle Horvers
- Erica Leek
Mooie tuinposter! De Barbekoe! De verpakk8ng was door koerier beschadigd maar gelukkig was de poster daaronder ook goed ingepakt en was niet stuk! Wel even een melding gemaakt. Kreeg een leuke mail terug! Blij met onze aankoop!
Hoe zou je Fabryk Design beoordelen?
- Freja Oord
Mooie producten/artikelen. Misschien tip ....erbij vermelden dat artikelen zelf in elkaar gezet moet worden en dat het stevig aangedrukt moet worden (van mij viel het uitelkaar omdat we er langs lopen )
- Marianne Bruin
altijd goed, keurig afgehandeld goede communicatie
- Femke Janssen
Mooie producten en snelle levering
- Inge Grasmeijer
Snelle levering, erg mooi Product, top!