Planten waren ruim 4 dagen onderweg door vertraging. Bakjes waar ze in zaten vol schimmel. Pepers hebben het overleefd. Had ook een watermeloen besteld. Dit bleek maar een heel klein zaailingetje te zijn. Veels te duur. Pepers hebben het net overleefd. Dit is 1x en niet weer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert Sluter
- Maria
Mooie planten , prima service
Hoe zou je Moestuinenbloem.nl beoordelen?
- Gea
Bestelling was beschadigd ben ziek geweest dus vandaar dat ik u nu een mail erover stuur. De volgende plantjes zwaar beschadigd 2 x Courgette - Groen 2x Rabarber (gezaaid) in pot 2 x Komkommer Burpless - milde, zoete komkommer. Blijkbaar is er met de grote doos waar het in zat gooit bij het vervoeren bezorgen ervan. 30,60 wat de plantjes kosten wat kapot is. Bestel er nooit wat weer. Wat een bezorging DHL Zal nooit meer wat online bestellen geld ben ik kwijt eraan wat niet terug krijg. Moesten foto's gemaakt worden is niet meer mogelijk omdat de container geleegd mijn dochter het ingegooid had
- Wim Witte
Mooie producten en van goede kwaliteit
- Kimberley Bijl
Hele snelle levering en het was allemaal super goed verpakt
- Pieterjan Mols
Verkeerde levering maar snel en prettig opgelost.