Na een bestelling gedaan te hebben bleef mijn bestelling op hold staan... net of er nog niet alles was. Daarna zelf een beetje vergeten en niet meer aangedacht totdat ik wat nieuws wilde bestellen.... toch kontakt opgenomen en hebben ze het alsnog opgestuurd. Dat noem ik nou een TOP SERVICE VAN EEN ZEER MOOI BEDRIJF Mijn dank is groot En de planten zijn van zeer hoge kwaliteit en worden netjes verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.c Spijkerman
- Peter van der Velden
Zeer goede website En vooral goede positionering Ik ben toevallig marketing kenner en vindt "concept" heel sterk
Hoe zou je Moestuinenbloem.nl beoordelen?
- Bianca
Snel verzonden en heel goed verpakt in blisters. Mooie plantjes. En hele goede service.
- luc vandeuren
Snelle verzending, zorgvuldig verpakt en planten van uitstekende kwaliteit.Top service!
- Jolanda van der Wolf
heel netjes verpakt en perfect aangekomen
- Anne-Marie
Heel goed verpakt, prachtige planten. Snelle servies- bezorging.