Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Aydo Deco 3D Wandpanelen heeft 1866 5 ster reviews 1866
Aydo Deco 3D Wandpanelen heeft 360 4 ster reviews 360
Aydo Deco 3D Wandpanelen heeft 86 3 ster reviews 86
Aydo Deco 3D Wandpanelen heeft 35 2 ster reviews 35
Aydo Deco 3D Wandpanelen heeft 59 1 ster reviews 59

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Alice

    Mooie kwaliteit, topproducten, snelle service en hartstikke vriendelijke medewerkers!

  2. Jan bever

    Makkelijk te bewerken.Top kwaliteit! Snelle bezorging. Perfecte service

  3. Hoe zou je Aydo Deco 3D Wandpanelen beoordelen?

  4. Ap

    De zelfklevende platen gaan na verloop van tijd los, en moet je telkens weer vast drukken. De platen op zich zijn wel mooi,alleen jammer dat ze niet voldoende blijven plakken.

  5. Theo

    De bestelling en levering gingen correct en binnen de opgegeven levertijd. Echter wij hadden de calacatta marmerwandplaten besteld en op de site zie je foto en filmpjes ervan en geeft je de indruk dat ze wit zijn. Maar bij het plaatsen blijkt dat het manhattan grijs is. In de witte omgeving waar ze geplaatst zijn (10 platen), zijn ze gewoon grijs. Jammer genoeg al geplaatst maar gaan er echt weer af. Bedrijf zal niets mis mee zijn maar product voldoet niet. En er werd geen compensatie geboden. De website geeft die info ook niet dat de kleur anders is of kan zijn. Dat is wel heel kwalijk.

    Reageer
  6. Jan Kees

    Levering van bestelde goederen duurt lang en levermoment is niet flexibel. Het kan maar op één dag en als dat niet uitkomt moet je een week wachten en hoor je pas op het laatste moment welke dag het wordt. De melding op de site dat ze 100% klanttevredenheidsgarantie klopt dus niet. Levering op zich wordt door een nette en vriendelijke chauffeur gedaan, maar als je hier bestelt is het handig als je geen strakke planning hebt. Op mijn mailtje met bovenstaande opmerkingen werd ook niet gereageerd.

    Reageer
  7. Esther Bakkes

    Kwijtgeraakt in de post en snel opnieuw gestuurd