Wim Janssen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Aydo Deco 3D Wandpanelen, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
alles top
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
alles top
Op het eerst zicht was ik heel tevreden met de plakstickers, ze oogde heel mooi en echt. Maar ondanks dat ik alles deed zoals het hoort.En de bijhorende extra lijm nog eens gebruikte. Lossen dagelijks de stickers en telkens op een andere plek. Dat vind ik natuurlijk jammer omdat ik toch over de 200€ betaalde en niet het resultaat heb dat ik gehoopt had.
Prima service spullen werden in overleg netjes thuis bezorgd
Top service!
Snelle levering,goed contact,goed verpakt
Wat een snelle levering. Echt geweldig! Mijn volgende bestelling komt er aan :)