De bestelde producten zouden de volgende dag binnen moeten zijn. Inmiddels is het vier dagen later, weten ze nog steeds niet hoe het komt dat de producten nog niet opgestuurd zijn en gaat het een paar werkdagen duren voordat ze weten wat er mis gaat. Slechte service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Julia IJmker
- Lilly Godschalx
Mooie prijzen
Hoe zou je Hip voor de Heb beoordelen?
- Afke Teertstra
Mooie kleding, snelle levering. Wel kleine maatvoering.
- Eline Schoolmeesters
Leuke kleding leuke prijs
- Rosanne
Kwaliteit verschilt per kledingstuk. Maat is afwachten hoe het valt, veel is one size. Op de website ziet het er allemaal net wat leuker uit dan in het echt. Gezien de prijs (alles in de sale gekocht) besloten het te houden, maar als ik het voor de reguliere prijs had aangeschaft weet ik niet of ik het zou houden. De gerdie top met roze strepen bleek een crop top te zijn, dit stond niet vermeld op de site en was ook niet te zien op de foto’s. Daarnaast had ik een jurk besteld waar een haal in zit en waar de labels af zijn. Ook blijkt veel kleding van het merk Pieces te zijn, ik snap niet waarom dit niet op de site vermeld wordt. Als je het merk kent kun je vaak ook beter inschatten hoe de maat valt. Nog een positieve noot is dat ze wel erg snel zijn met verzenden.
- Bente ten Dam