Aan de binnenkant van de bestelde blouse zat een soort geel plakspul. Dat heb ik er maar zelf uitgehaald/gekrast omdat ik de blouse op zich heel leuk vond en de verzending was verder ook prima en snel. Alleen daarop mag beter gelet worden. Ik ben een dag na mijn review benaderd door Hip voor de heb en ze hebben me een compensatie van de aankoopprijs teruggestort. Dat vind ik echt een heel nette reactie. Nogmaals dank voor de fijne tegemoetkoming!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne Van den van den Brekel-Martens
- Kim
Snelle verzending, netjes ingepakt en goed contact met de behulpzame klantenservice. Aanrader!
Hoe zou je Hip voor de Heb beoordelen?
- Marianne Heeren
Leuke mode en product de andere dag in huis.
- Deborah
M'n eerste bestelling was een zeer aangename ervaring!! De dag na bestelling al geleverd in België. Zeer fijne service!! Een aanrader (2de bestelling is al onderweg :))!!
- Valkiria Wilbrink
Snelle levering, product volgens verwachting
- Janny Oosterhout
Snelle levering, leuke kleding