De kleding was prima! Maar mijn bestelling kwam in een te kleine en half beschadigde doos binnen. Dat zag er toch wat onprofessioneel uit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Romee Gostelie
- S Van Den Top
Heel snel geleverd, super leuk tasje.
Hoe zou je Hip voor de Heb beoordelen?
- R
retourverzenden is 4.95 dat is echt veel te duur. Wel snelle verzending en ben erg blij met mijn aankoop! product zoals omschreven
- Elisabeth Bos
Super snelle levering
- Karjolieke van Broekhoven
Prijs-kwaliteit
- Anoniem
Snelle service