4 stuks besteld, 1 bleek niet voorradig en die werd direct teruggestort. De dunne varianten zitten erg prettig. Randjes lijken rafelig, maar de tijd zal leren hoe goed ze het volhouden. Makkelijk in gebruik. Van facemask tot haarelastiek. Patroon (doodskop) is bovendien ook heel vet en het past precies bij de afmetingen van mijn gezicht. Ook eentje met fleece besteld en deze is natuurlijk veel minder flexibel, maar zit perfect om mijn gezicht. Kan er goed mee ademen en het houdt me ook nog heerlijk warm. Glijdt niet af. Blij met deze aankoop =D
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sijla
- Ronny nollet
prima service.Scherpe prijzen
Hoe zou je Facemasks.nl beoordelen?
- nick postma
Top service
- N. Ephraim
Goede service. Bestel elk jaar nekwarmers. Blijf
- Gerben van Assen
Goede prijs/kwaliteit, duidelijke site, snel geleverd en goed geïnformeerd
- Johan ligthart
Was een artikel niet in voorraad werd meegedacht en een vervangend arikel toegestuurd plus het werd de zelfde avond door de brievenbus geleverd. En het restant geld omdat het vervangende artikel goedkoper was werd het keurig en netjes terug gestort. Toppertje!!