de service is top, de armbanden zijn prachtig en met zorg en liefde gemaakt. altijd mooi verpakt met regelmatig een extra attentie. en als je iets te vragen hebt wordt er altijd snel geantwoord en meegedacht, voor mij 1 van mijn favoriete webshops
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annelies ten Zijthoff
- Mirjam Rothfusz
Ze maakt zulke mooie dingen. Hele goede service!!
Hoe zou je Toffuh beoordelen?
- Monique van Santen-stroeven
Voor de eerste keer besteld,super snelle levering en mooie armband.
- Hennie van Veen
Al meerdere armbanden bij je besteld en naar super tevredenheid!!
- Ans van Baast
Bestelling was vlug in huid
- Lizzy Cramer
Snelle levering, leuk verpakt en prachtige kralen!