Snelle levering, prima product.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephan van Twuijver
- D Novosel
Alles prima
Hoe zou je Allergieshop beoordelen?
- Daniëlle Bosma
Ik heb helemaal niets binnen gekregen
- Nadja Novali
Tot heden nog niets ontvangen. Ik heb de klantenservice gemaild. Ze zeggen het pakket op 15-5 verzonden te hebben, maar DHL heeft nog steeds niets als ontvangen geregistreerd. Volgens de medewerker zijn alle andere pakketten van die dag nog niet geregistreerd als ontvangen. Aka de zending is kwijt, maar volgens hen moet ik afwachten en komt het vastwel goed en wordt het pakket magisch gevonden 1 week na verzending?!
- E. Nijmeijer-Berghuijs
Slechte levering. Pakketje nóg steeds niet ontvangen. Nadat ik contact heb gezocht werd mij gezegd dat de container met mijn pakket erin kwijt was en dat ik gewoon miet afwachten.
- Angela Van der poel
Ik heb nog steeds geen pakket binnen zit er al een gehele tijd op te wachten!!