Goede kwaliteit kleding en in een leuk pakketje, erg blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Noortje Dekkers
- Koosje Laan
fijne service. zeer klantvriendelijk
Hoe zou je Het zusje van Saar beoordelen?
- Anna-Lou Dijkstra
Super fijn concept, mooie kleren, en feestelijk verpakt. Echt een duurzaam cadeautje voor jezelf tijdens je zwangerschap!
- Paula Braun
Snelle levering, leuke kleding
- Lonneke Sanders
Goed verpakt, snel verzonden en bij de verzending leveren ze ook altijd een goed gevoel!
- Dyonne
Mooie kleding voor een leuke prijs. Snel bezorgd. Bedankt!