Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Legally Kind | On-trend sieraden & gepersonaliseerde cadeaus heeft 7751 5 ster reviews 7751
Legally Kind | On-trend sieraden & gepersonaliseerde cadeaus heeft 1780 4 ster reviews 1780
Legally Kind | On-trend sieraden & gepersonaliseerde cadeaus heeft 136 3 ster reviews 136
Legally Kind | On-trend sieraden & gepersonaliseerde cadeaus heeft 64 2 ster reviews 64
Legally Kind | On-trend sieraden & gepersonaliseerde cadeaus heeft 110 1 ster reviews 110

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Astrid van der Wel

    Ontzettend goede service, bij dit bedrijf wordt meegedacht met de klant.

  2. Geranda

    Voldoet aan mijn verwachting. De charms zijn erg leuk & ik krijg er veel positieve reacties op. En het was snel geleverd...

  3. Hoe zou je Legally Kind | On-trend sieraden & gepersonaliseerde cadeaus beoordelen?

  4. anoniem

    - Snelle levering. - Leuk handgeschreven bedankkaartje. - Netjes ingepakt Verbeterpunten: - geen officiële Swarovski verpakking bij aankoop van een Swarovski sierraad.

  5. Elly

    Niet alleen de ketting is een pluim waard, ook de behulpzaamheid van de medewerkers is noemenswaardig. Ben zelf geen ICT-wonder maar met de hulp van hun kant is het allemaal goed gekomen!! Het feit dat ze gewoon telefonisch (de hele dag) te bereiken zijn is al uitzonderlijk, maar dan ook nog met alle geduld van de wereld (mijn) problemen de wereld uit helpen... SUPER!!!! Want heel eerlijk, iets bestellen op internet gaat goed maar met eventuele vragen iemand kunnen bereiken is niet overal zo goed geregeld. De ketting zelf is geweldig, ziet er heel leuk uit, weet zeker dat het in de smaak gaat vallen! Ik ga hier zeker nog vaker wat bestellen!!! Groet, Elly Verbeterpunten: Geen enkel verbeterpunt.... Ga zo door Shoppe!!!!

  6. simona

    Snelle levering.Goede duidelijke website.Leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling als bedankje erg leuk!! Heb een heel positief gevoel bij dit bedrijf! Jullie zijn goed bezig! Verbeterpunten: Blijf zo jullie best doen!Zak niet in na veel positieve reacties!

  7. Sara

    Hele snelle levering op maat Verbeterpunten: Het zou mooi zijn dat als je een persoonlijke tekst laat drukken voor de achterkant van de locket dat je bij het intypen al ziet hoe het eruit zal gaan zien (zo kun je de opmaak misschien nog wat aanpassen zodat het er wat mooier uitziet)