Ik heb broek voor 4 jaar meisje besteld maar broek van 6 jaar gekregen.zij zegt 110/116 maat voor 6 jaar.2 keer heel slechte ervaring.😡
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mary
- Liset Van Loenhout
Snelle levering..goede prijs / kwaliteit verhouding
Hoe zou je Hippe Beebjes beoordelen?
- Liana Dijkstra
Mooie kleding!! Ik ben fan😃🤗
- Kim Distel
Super leuke en betaalbare kleding. En ook nog snel in huis
- Renate Van luxemburg
Super fijne pakken, mijn jongens willen niks anders meer. Kwaliteit is goed. Verzending is altijd snel
- Nathalie Geurts
Snelle levering. Leuke kleding voor een mooie prijs.