Krijg 11 juni mail dat mijn bestelling is afgerond. Ik heb op 23-6 mijn bestelling nog niet ontvangen. Al diverse keren contact gezocht over mijn bestelling maar ook daarop geen reactie gekregen! Eigenlijk verdienen ze die ene ster niet eens.....
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marco
- Sander Groenen
Snelle levering. Helemaal prima.
Hoe zou je Railhobby.nl beoordelen?
- Cees Stouten
Een geweldig blad voor spoorhobbyisten
- Rob de Bruijn
Nog steeds niets ontvangen? [Bestelling #29437] (21 mei 2026) Betere informatie leveren.
- Dick Raaijmakers
Snel geleverd. Mooi en degelijk verpakt.
- Dirk Jan Huizinga
Mooie artikelen voor een zacht prijsje