Klacht ingediend van verkeerd geleverd product, product zou opnieuw verstuur worden, maar nooit wat ontvangen. Na de klacht uiteindelijk nu een superleuk pakketje ontvangen met alsnog het juiste artikel wn wat extra leuke haarbandjes. Toch voor herhaling vatbaar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lindsey
- Linda Faal
Top service en super mooie baby en kinder producten !! Echt een aanrader!
Hoe zou je May Mays beoordelen?
- Brenda
Snelle bezorging leuke producten!
- Gabriëlle Tuinfort
De bestelling was er super snel. Goed verpakt en traceerbaar met een schattig chocolaatje erbij. De haarbanden staan mijn ukkepuk fantastisch! Ik ga zo nog een bestelling plaatsen. Heel blij dat ik deze webshop heb ontdekt via instagram. Heel erg blij mee!
- Jeannette Martens
Omdat de kwaliteit heel goed is
- Lydia van der Spoel
Altijd snel geleverd voor een mooi prijsje