Het jurkje was niet afgeprijsd terwijl dat op alle andere webshops wel was (nergens anders de specifieke maat meer verkrijgbaar), belachelijk hoge verzendkosten (€9) én ‘betaalkosten’ van €1,95 kunnen betalen. Het totaal kwam dus op €11 meer. Hier bestel ik nooit meer, ik heb het enkel uit nood gedaan!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nvh
- Jol
Kwaliteit, snelle levering, betrouwbaar.....topservice!!!
Hoe zou je Freewear beoordelen?
- Fran
Was uitverkocht kreeg pas mail na de volledige betaling dat product niet leverbaar was moet je dus wachten op terugstorten bedrag
- René
Goede prijs je en snel geleverd
- Nely
Keurig
- Frau Claudia
Schneller Versand. Artikel sind so wie beschrieben. Gerne wieder.