Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2026 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Valisa.nl - Design Sanitair Winkel heeft 279 5 ster reviews 279
Valisa.nl - Design Sanitair Winkel heeft 82 4 ster reviews 82
Valisa.nl - Design Sanitair Winkel heeft 27 3 ster reviews 27
Valisa.nl - Design Sanitair Winkel heeft 12 2 ster reviews 12
Valisa.nl - Design Sanitair Winkel heeft 28 1 ster reviews 28

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marian

    Onze keukenkraan werd door een erkende installateur geplaatst. Hij waarschuwde ons al voor de slechte kwaliteit. Na 2 maanden brak het af, stond de keuken blank. Retour gestuurd. Valisa heeft nooit op onze klachten en e-mails gereageerd en geen enkele vergoeding gegeven. -- Aanvulling: Uiteindelijk heeft Valisa het toch netjes afgehandeld en het bedrag teruggestort.

    Reageer
  2. Gerard Slutter

    Snelle levering, goede service

  3. Hoe zou je Valisa.nl - Design Sanitair Winkel beoordelen?

  4. Rob

    Zeer ruime keuze en na even bellen een heel goed antwoord door een erg vriendelijke man. Levering kwam snel en was zelfs boven verwachting

  5. Miranda Groenenberg

    Een lange levertijd. Daar niet echt van op de hoogte gebracht

  6. J. Eerdhuijzen

    Contact opnemen met Valisa is heel erg moeilijk omdat het vernoemde telefoonnummer op de site buiten gebruik is. Het duurde ook best lang voor ik mijn bestelde producten ontving ondanks dat ze volgens de bestel site op voorraad waren. Waardoor ik bang was dat ik iets besteld had bij een oplichters website. Nadat ik eindelijk schriftelijk contact had gehad werden mijn bestelde artikelen alsnog toegestuurd. In de mail staat dat ze ook via Whatapp of telefoon te bereiken zijn maar dat klopt dus niet, nummer is buiten gebruik. Ik ben blij met mijn artikelen maar zal er nooit meer iets bestellen en het al helemaal niet aanraden.

  7. Jo

    Levering kraan veel te laat ondanks dat deze als Op Voorraad op de website stond. Paar x gebeld erover. Kraan vervolgens terug gestuurd half mei 24: wacht nog op terugbetaling. Gemaild vorige week, ik ga nu maar weer bellen