Lj Verdellen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Valisa.nl - Design Sanitair Winkel, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima
Service dhl was wat minder, ik was thuis en kreeg bericht dat ik het op service punt op moest halen maar verder was het top
Het kwam op tijd (binnen een week ofzo), maar zonder iets van een email ofzo (ook niet in de spam ofzo). Lag gewoon plotseling in de carport. Wel netjes ingepakt. Ook compleet en het lijkt goede kwaliteit (ACE kokend water kraan).
Poor communication.. i’ve sent an email 3days ago, still no response.
Een dubbel gevoel bij deze webshop. Op maandag een kokend waterkraan met boiler (Unito Ace boil 3 in 1) besteld. Had over de levertijd heen gelezen en daarom later op de dag een mailtje gestuurd met een vraag daarover. Is nooit op gereageerd. Vervolgens gezien dat, indien voorradig en besteld voor 16.00 uur (was het geval), de volgende dag geleverd zou worden. Was niet het geval. Op woensdag wilde ik bellen met een vraag daarover. Klantenservice zou tussen 10.00 uur en 14.00 uur bereikbaar moeten zijn. Toen ik tussen deze tijden belde, een bandje met de mededeling dat de klantenservice door onderbezetting door ziekte niet telefonisch bereikbaar was (??) Vervolgens via WhatsApp een berichtje gestuurd. Ook hierop is nooit gereageerd. Tot mijn verbazing stond op woensdagmiddag DHL (terwijl volgens de website PostNL de bezorgdienst zou zijn) voor de deur met de bestelling. Dit zonder verdere mail dat de bestelling verzonden zou zijn en onderweg was en ook in de apps van PostNL of DHL werd geen melding gemaakt dat bestelling onderweg was. Ook daarna in de DHL app geen melding dat pakket afgeleverd is. Met de bestelling was verder (tot op heden) niets mis en zag er netjes uit en was keurig verpakt.
Ik heb de kraan aan laten sluiten, maar deze bleek niet goed te werken. De klantenservice was niet telefonisch bereikbaar en op mijn mail heb ik vooralsnog geen reactie ontvangen.