Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Aannemersbedrijf Lans

    Goed en snel geregeld

    Reageer
  2. Dijkstra

    PAX Raamdecoratie is een partij voor als het misgaat, totaal niet thuis geeft. Je krijgt dan een schamele 10% korting om alles opnieuw te bestellen. Je wordt verwezen naar de algemene voorwaarden en daar verschuilen zij zich achter. Het is een regelrecht waardeloos bedrijf met geenzins goede maatstaf naar klanten. Zolang het geld maar binnen is en er is toch een foutje dan doen zij er helemaal niets aan. O heeft u dat niet gelezen in de specificaties/technische gegevens....... Ik heb notabene nog gebeld voordat ik ging bestellen, maar daar staat natuurlijk niets van vermeld, omdat er nog niet gekocht is. Nu is toch fout en laten ze je stikken, weg € 190,- rampzalige acties en totaal niet betrouwbaar.

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Anja van de laan

    Goede srvive en duidelijk

    Reageer
  5. Alexander

    Snel geleverd, werkt naar behoren, tevreden

    Reageer
  6. A.C.M. Mager

    Ik wil nog steeds de producten. Ik heb 30-3 (gisteren) zelfs al bevestiging ontvangen dat de productie gereed is en dat ik een track en trace ontvang binnen 3 werkdagen. Ik heb nu 1 van de 2 sterren in mijn review verwijderd, want de communicatie (dus klantenservice) is erin geslaagd nog slechter te worden: ik kreeg een mail van ze over mijn order - die dus al geproduceerd is en komende week wordt geleverd. Mooie producten. Aanvraag en ontvangst kleurstalen netjes en snel. Contact met klantenservice was te omslachtig: het duurde te lang voor ik reacties ontving, en ondanks dat alles via email na te lezen was, werd er veel langs elkaar heen gecommuniceerd. Mijn enthousiasme veranderde gaandeweg in frustratie, zoals in mijn emails te zien is. Ik ging zelfs al rondkijken bij andere leveranciers, maar ik vind jullie producten mooi. Klantenservice was beleefd en deed hun best te helpen, maar ik kreeg de indruk dat ik alles moest herhalen terwijl het in de diverse mails stond. Verder kreeg ik onterecht de indruk dat ik wellicht extra korting kon krijgen: ik had op de website al een berekening (dus offerte) laten maken, dus toen de klantenservice aanbood een offerte te maken, dacht ik dat zij gingen kijken of ik wellicht extra korting kon krijgen, omdat het om zo'n groot bedrag ging: ik had immers al een offerte online gemaakt, dus als een klantenservice dan aanbiedt een offerte te gaan doen leek me dat een logische aanname. Dat bleek echter niet zo te zijn: het aanbod was kennelijk om een offerte te doen, terwijl ik die nota bene zelf al gemaakt had - beetje overbodig aanbod dus en verkeerde verwachtingen gewekt.

    Reageer
  7. A Hollander

    Goede service, alleen duurde het wat lang voor de gordijnen kwamen

    Reageer