Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1698 5 ster reviews 1698
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marja Arkesteijn

    Levering was 14 dagen na bestelling zoals beschreven in de e-mail van de bestelling. De gordijnen zaten netjes verpakt op een hanger met plastic eromheen.De gordijnen zijn prachtig en de afwerking is zeer netjes. Ik ben zeer tevreden en zal zeker een volgende keer weer bij Pax gordijnen bestellen.

    Reageer
  2. Cindia vd Kroft Bodijn

    Mooie gordijnen! Goede kwaliteit

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Jordy van Winden

    Goed werkende website. Kunt eerst voorbeelden aanvragen om materiaal en kleur te checken. Door het gehele proces word je netjes op de hoogte gehouden via e-mail. Ook mijn ervaring met de klantenservice is goed. Mijn vragen werden snel en volledig beantwoord.

    Reageer
  5. Bart

    Ik heb hier twee maatwerk jaloezieen gekocht. Erg tevreden. Ik ben op voorhand vrijblijvend en goed geadviseerd. Niet opdringerig gewoon op de inhoud adviseren. Dat was erg prettig. Vervolgens gedurende de levering prima op de hoogte gehouden. Eenmaal geleverd had ik - als niet de beste monteur - de twee jalozieen in 20 minuten hangen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

    Reageer
  6. Peter van Hulten

    Bij de aankoop wordt een levertijd aangegeven van 5 tot 10 dagen. Ik heb tot 3 keer toe een leverdatum doorgekrgen dus ook drie keer een dag thuis zitten wachten en niemand gezien maar ook geen berichtgeving alleen wanneer je gaat bellen sorrie en veder niets, dan wordt er geleverd ZONDER BESCHRIJVING en dan ga je de zaak ophangen ten eerste zit de oplaatplug en antenne links boven in de hoek terwijl ik gebuikgemaakt heb van de inmeetservice en hij weet dat het in de dag gemeten is dus kan ik deze plug nooit aan bover het plafond? daar komt nog bij dat de moter geactiveerd moet worden dat kan alleen wanneer de kap er af gehaald wordt maar deze kan er niet af omdat de borging van de kap er niet uitgeschoven kan worden want nogmaals hij hangt in de dag dus daaar zit een muur. Daarbij wordt er nog een GEBRUIKTE defecte afstandsbediening bij geleverd, waarbij ik maar moet afwachten hoelang dat het gaat duren voordat deze wordt vervangen. Telefonisch kun je niets bespreken alleen formulieren invullen met hun eigen fouten en minimaal 5 dagen wachten op reactie. Dit zijn mijn ervaringen met PAX. in een woord klant onvriendelijk.

    Reageer
  7. Ben

    Correcte service en goede kwaliteit

    Reageer