Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Cindy

    Goede producten en hele goede prijs. Uitstekende service van Rishi!

    Reageer
  2. Joost

    Een van de weinige partijen die een goede oplossing boden voor onze specifieke kunststof kozijnen.

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Ingrid

    Vakkundig en professioneel ingemeten. Plissé gordijnen hangen netjes, erg bij mee!

    Reageer
  5. MasterS

    Goed op maat gemaakte raamdecor met een uitstekende prijs en kwalitatief heel goed. Netjes afgewerkt en de juste mate.

    Reageer
  6. Lisa

    De gordijnen zijn sneller geleverd dan verwacht. Mooie gordijnen voor een mooie prijs. Erg tevreden over dit bedrijf. Wij komen hier nog terug om voor een andere kamer gordijnen te bestellen.

    Reageer
  7. Anoniem

    Ik ben zeer ontevreden over Pax. Ze zijn heel goed in nieuwe klanten binnenhalen, maar om klanten tevreden te stellen/houden, daar zijn ze heel slecht in. Het maken van een inmeetafspraak ging heel snel. Op maandag gebeld en de dag erna kwam er iemand langs om in te meten. Toen ik de producten eenmaal binnen had gekregen heb ik een afspraak gemaakt voor montage. Wat ik al erg ververlend vind is dat je op het moment van het maken van de afspraak geen tijdsblok kunt krijgen. Je moet gewoo maar die dag beschikbaar zijn en een dag vantevoren krijg je een mail met daarin een tijdblok. De monteur kwam redelijk aan het einde van het gestelde tijdblok, dat was verder prima. Over de monteur ook geen enkel negatief iets. Hij heeft de rolgordijnen in de slaapkamer netjes gemonteerd. Alleen bleek 1 rolgordijn de verkeerde kleur te hebben! Daarna waren de jaloezien in de woonkamer aan de beurt. Deze pasten alle 4 niet. Balen, maar niets aan te doen. Een fout is immers menselijk. De monteur heeft netjes een interne melding gemaakt en mij geadviseerd ook even een mail te sturen. Dit heb ik ook gedaan. Je zou verwachten na zo iets, een fout van PAX dat zij dan de volgende dag gelijk aan de telefoon hangen met: Mevrouw, we hebben gehoord dat er iets niet helemaal goed is gegaan, we gaan nieuwe producten voor u bestellen en nemen zo snel mogelijk contact met u op voor de verdere afhandeling. Niets van dat. Op dinsdag is de monteur geweest, op vrijdag heb ik zelf uiteindelijk maar gebeld en kreeg ik de mededeling dat ze 5 dagen de tijd hebben om te reageren op een mail. Mij werd toegezegd dat ik die middag nog gebeld zou worden. Dit is niet gebeurd. Wel kreeg ik een algemene email met daarin dat ze binnen 5 dagen contact met mij zouden opnemen. Op maandag heb ik vervolgens zelf ook weer gebeld. Eigenlijk heb ik toen niets nieuws te horen gekregen. Je zou verwachten, wanneer een bedrijf een fout heeft gemaakt, dat er spoed achter zo'n nieuwe bestelling wordt gezet. Niets van dat. Ik werd in die week wel een aantal keer door een dame van PAX gebeld om mij op de hoogte te houden, maar elke keer met nutteloze informatie waar ik niets van kon en eigenlijk voelde dit voor mij dat zij mij meer verplicht moesten bellen, dat dat het zinvol was. Eindelijk ontving ik dan de nieuwe jaloezien. Dus ik gelijk bellen voor het maken van een nieuwe afspraak, dat ging ook niet van een leien dakje. Ze wilden eigenlijk dat ik zou wachten met het maken van de afspraak tot dat ik ook het rolgordijn had ontvangen. Nou wat denk je zelf. Ik wil gewoon dat die jaloezien z.s.m. worden opgehangen, ik zit al een maand zonder raambekleding. Afspraak ingepland. Op wonderbaarlijke wijze kwam op de dag van de montage dan ook het rolgordijn binnen. Hierover had ik geen mail gekregen dat deze bezorgd zouden worden. Deze zijn bij mijn buren terecht gekomen. Weer gebeld door PAX. Dat ze zagen dat het rolgordijn bij de buren was bezorgd en dat die echt nodig was voor die middag voor de montage. Ja dat snap ik, maar als de buren niet thuis zijn, kan ik die niet ophalen. En als het niet lukte om deze op tijd op te halen, vond ik dat de monteur maar nog een keer moest komen. Daar waren ze het bij PAX niet mee eens. Gelukkig is dit uiteindelijk goedgekomen, en heeft de monteur alles netjes kunnen ophangen. Maar ook de monteur was niet goed geïnformeerd, die kwam in de veronderstelling dat hij 9 producten moest monteren ipv 5! Lekkere interne communicatie. Ik zou PAX dus ook aan iedereen afraden.

    Reageer