Top!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeroen
- Fam. Pask
Hulp gevraagd voor de bestelling, snel en correct geholpen. uiteindelijk product was precies op maat gemaakt, en geleverd zoals beschreven. Nette levering duidelijke communicatie. dank voor de service en kwaliteit!
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- Zinabady
Aangezien ik niet kan reageren op mijn eigen recent geplaatste review, schrijf ik een nieuwe review waarin ik ook wil reageren op het antwoord van Pax. Er wordt vermeld dat ik gratis nieuwe gordijnen heb ontvangen. Dit is echter niet juist. Ik heb wel korting gekregen, maar ik moest er nog steeds voor betalen. Er worden dus onwaarheden verspreid. Bovendien heb ik aangegeven wat op de website staat vermeld misleidend is. Dit is tevens door een van jullie collega's ook toegegeven, maar die krijg ik ineens niet meer te spreken. Allemaal heel toevallig. Wanneer jullie reageren op reviews, is het belangrijk om de waarheid te vertellen en geen informatie te verstrekken die jullie positie ten goede komt.
- Schuimpje
Mooie prijzen en zeer goede service
- maria
het was fijn dat er gemeten kon worden kleuren staalen bij zich,goed advies gegeven
- Bas
Maatwerk wat geen maatwerk is. Er is iemand langs geweest om op te meten en te kijken naar de oplossingen. De oplossing die kwam maakte dat we na VEEL contact zelf e.e.a. moesten vermaken (1,5 dag werk) omdat de banen van de DUO gordijnen anders niet gelijk liepen. De adviseur (ga geen naam noemen) gaf aan dat dit een kwestie van smaak was..... hoe dan? Tevens kregen we een deel van de materialen niet waar we achteraan moesten en schroeven hebben we zelf maar gekocht... Na laatste contact met de klantenservice die het eens was met de klachten hebben ze € 50,- vergoeding geboden / betaald. Dus voor potentiële klanten -> staar je niet blind op het maatwerk wat beloofd wordt. Dat valt tegen bij ons. Het zijn wel mooie rolgordijnen en uiteindelijk hebben we alles naar ons zin gekregen maar vooral dankzij eigen inspanning.