Ik wilde dat toch weleens uitproberen, koekjesdeeg om zo op te smullen.Bestellen ging prima, de bezorging iets minder goed maar dat lag aan PostNL.Helaas is het toch niet echt mijn ding, vind het lekker voor 1 hapje maar ben er dan wel alweer klaar mee eigenlijk.Dus voor mij blijft bij deze ene bestelling, maar dat ligt helemaal aan mijzelf natuurlijk.Verder is het een leuk concept, wel best prijzig, maar als je er van houd moet je er zeker gaan bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Debby
- Ruby
Vorige review geplaatst dat ik meerdere bestellingen in de toekomst zou doen, nou dat is nu al weer gelukt! Echt super en zoo lekker!
Hoe zou je Let's Dough It beoordelen?
- Chimène Barkhuis
Best prijzig, maar zo ongelofelijk lekker dat het het echt waard is!!
- Vanessa
Al jaren fan van Let's Dough It. Heerlijke producten, ook langer te bewaren in de vriezer en altijd een feestje om uit te pakken.
- Linda Looye
Goede levering, heerlijke snacks en eetbaar deeg om te delen of om zelf van te genieten. Zeker de moeite waard!
- Ruby
Heerlijk! Meerder bestellingen in de toekomst!