Snel geleverd en aan mijn verzoek om het te kunnen inpakken als een cadeau (oftewel een katdeau) is overtroffen. Pakketje was heel schattig ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Baser Kula
- Hennie
Leuke artikelen met veel aandacht verpakt!
Hoe zou je Katdootje beoordelen?
- Greet Vd Veen
Snelle levering- prachtig verpakt
- Ingrid Van der Veen
Snelle service leuke katdootjes!
- Anja van Koutrik- Fiets
De service is altijd heel goed netjes en mooi verpakt
- Tamara Versloot-Lousekh
Altijd leuk om een bestelling te ontvangen! Zo leuk ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij! Dankjewel Katdootje!