Is geweldig verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anja van Koutrik- Fiets
- Yvonne Visser
Prachtige artikelen, snel geleverd en goed ingepakt. Ik word er helemaal blij van!
Hoe zou je Katdootje beoordelen?
- Lia Meijer
Kadootje was voor een jarige die er heel blij mee was. Snelle levering en mooi prijsje.
- Margriet De Gelder
Het bestelde was keurig ingepakt, ook nog met een speelmuis erbij! En de levering was vlot! Super gewoon. Ik vind Katdootje echt een aanrader!!
- Guusje Taylor Parkins
Prima service en n extra katdootje voor poes
- Melanie Veldhoven-Keller
Geweldige service! Een feest om je bestelling te ontvangen!