Geweldige katpuntenslijper. Het is een verjaardagscadeautje voor over 1 maand, dus nog niet uitgepakt/uitgeprobeerd. Leuk pakpapier, masr het stuk papier was te groot en daardoor niet strak ingepakt. Dat is nu door mij verholpen. Een mooi cadeau verdient een mooie verpakking🙂
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Francien van der Have
- Caroline
Mooi mobiel. Staat leuk
Hoe zou je Katdootje beoordelen?
- Janet Bijland
Het beeldje met 3 poezen was heel erg mooi. Bovendien was het gezellig ingepakt in poezenpapier!
- Wilma Arts
Snelle levering, mooi en goed verpakt, vriendelijk bedankkaartje erbij, kortom fantastische service en levering
- Jenny De kruyf
Ontzettende leuke artikelen. Te leuk, te veel!!!!
- C Dogger
Zeer snelle levering en artikelen leuk verpakt met een muis voor de kat er bij.