Product is niet naar behoren afgeleverd, veel schade en de gasveren werken ook niet! Erg Jammer, ben nu in onderhandeling hoe ze dit eventueel gaan oplossen. Mail gestuurd en gebeld tot heden nog niks vernomen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Richard Siekman
- Karin Dekker
Mooie spullen!
Hoe zou je Robuust design garden&living beoordelen?
- Pieter Kos
Goede service
- Ria Poublon
Ik had een ombouw besteld voor 2 containers. Over het product ben ik tevreden maar over de afspraken en de informatie die op de site staan kwam niet overeen met de levering. Een dag van te voren werd ik geïnformeerd dat de ombouw laat in de ochtend / vroeg in de middag zou worden geleverd. Echter de ombouw werd al om 9.15 uur geleverd. Volgens de informatie op de site zou de ombouw geplaatst en gemonteerd worden. De ombouw werd compleet in mijn voortuin achtergelaten door de chauffeur. Na meerdere telefonische pogingen met Robuust design contact te krijgen wat niet lukte heb ik uiteindelijk het nummer gebeld van de chauffeur deze stond ook op de factuur. Hij zei dat hij meerdere malen had gebeld echter deze heb ik niet gehoord. De chauffeur vertelde mij dat het niet de bedoeling was om deze ombouw te plaatsen. Hij zou zelf contact opnemen met Robuust design en zij zouden mij weer bellen. Nu 3 dagen later nog geen telefoon gehad. Ik heb toen een aantal buren moeten vragen om mij te helpen de ombouw via de tuin van mijn directe buren over een laurierhaag van 2 meter hoog in mijn tuin te plaatsen. Ik baal hier ontzettend van te meer om de ombouw over de haag te tillen hier en daar de verf is beschadigd. Ondanks dat we grote verhuisdekens op de haag hadden gelegd. Nogmaals ik baal hier van want het gaat om een bedrag van € 498,00 en vervolgens verneem je niets meer van Robuust design.
- Didier Nieland
nette mensen en goed afgeleverd
- Nathalie Berende
Mooi degelijk product.