Ik heb mijn bestelling acht dagen geleden geplaatst en betaald. De levering werd aangegeven binnen 1–2 werkdagen, maar ik heb het tapijt nog steeds niet ontvangen. Ook heb ik geen antwoord gekregen op mijn e-mails (vandaag heb ik al een derde gestuurd, zonder resultaat). Ik weet niet meer wat ik verder nog kan doen…
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Svitlana
- rudi conings
Afspraken betreffende aflevering werden niet nageleefd. Track en trace link klopte totaal niet waardoor wij dagen schikkingen hebben getroffen en zitten wachten op de levering, zonder enig resultaat. Contact opnemen via telefoonnummer op de website is onmogelijk. Zelf dan ander telefoonnummer opgezocht. Antwoord via mail is zonder verdere concrete info. Goederen worden dan plots aangeboden wanneer je niet thuis bent zonder voorafgaande verwittiging. Tot op heden. Nog altijd geen tapijten. Conclusie: TOTAAL GEBREK AAN COMMUNICATIE.
Hoe zou je Tapijtenloods.nl beoordelen?
- Hedi
Mijn bestelling nooit gehad. Zou binnen 1 á 2 dagen geleverd worden stond bij het product maar na een week wachten maar eens gebeld. Zou dezelfde dag nog bericht jrijgen. Niets gehoord. Na het weekend weer gebeld en toen kreeg ik een vaag verhaal dat het bij de vervoerder beschadigd of verdwenen was. Het was een sale product. Kreeg wel snel het geld terug maar ik bestel hier dus niets meer.
- Brigitte
Ik had een groot buitenkleed besteld. Kwaliteit zag er op zich goed uit maar de kleur was niet beige zoals op de website stond maar meer zilverachtig. Dus retour. Houd er rekening mee dat dit ruim 25 euro kost voor een groot kleed en het duurde een paar weken voordat ik mijn geld terug had.
- Caroline Thienpont
Prachtige tapijten, maar een zeer moeilijk te bereiken klantendienst, telefonisch onmogelijk te bereiken, duur om een groot tapijt te retourneren (€25), geen bericht wanneer de ophaaldienst zal komen. Spijtig...
- Pepie Veld
Mooi kleed, goede kwaliteit, en ook nog eens betaalbaar! Blij mee!!