SERGIO BERNARDO
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij phonecompleet.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Mooi en goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Mooi en goed
Omdat de service uitstekend is alleen heb ik al 4x een mailtje gestuurd en kreeg geen antwoord Ik vroeg of ze een oplader voor in de auto voor een Samsung A51 hebben
Ik kreeg een te klein hoesje. Met Rachid gemaild maar dat leverde geen reactie op. Na een week gebeld en kreeg ik Massir aan de lijn die het direkt voor mij regelde, de volgende dag een mooi passend hoesje in huis. Als Rachid dit gelijk voor mij geregeld had had ik vijf sterren kunnen geven. Nu vier, wegens niet reageren op 2 emails.
Goed prijzen en afspraken
Veel te kiezen, snelle levering
Snel, duidelijk