Sebastiaan
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij goedkoopdrankslijterij.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Snelle levering!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Snelle levering!
Niet volledig uitgeleverd, ook geen begeleidend schrijven van na levering. Wacht nog op rest levering en reactie
De levering was te laat, ondanks dat ik nog gebeld had. Op 9 dec besteld, op 17 december geleverd. Op 16 december hadden wij een etentje georganiseerd. Om die reden op 15 december nog gebeld. Maar er werd gegarandeerd dat ik op 16 december de levering zou krijgen. Niet dus............. Daarnaast ontbrak er 1 fles en was er van een van de flessen wodka, een fles van 7dl geleverd, ipv 1 ltr.
Er mist een fles in mijn pakket. Nog geen reactie gekregen na melding hiervan. Pakket zou te groot zijn voor postnlpunt en is omgeleid naar ander PostNL punt. Levering duurde daardoor 4 dagen.
verkeerd produkt geleverd. Besteld en betaald 1 liter fles, ontvangen 700ml
Uitstekende service en maakt waar wat het belooft.