De bestelling is nooit afgeleverd!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- T. van der Tuin
- Jaap Adams
Ik heb twee flessen strohrum van een liter besteld. Er werd een fles van 1 liter geleverd, en een van 0,7 liter. Ik heb daarover gemaild, met een foto. Eerst kon de foto niet bekeken worden, of ik een nieuwe wilde sturen weer een foto gemaakt met beide flessen er op. Toen kon alleen de literfles gezien worden. Nogmaals een foto gemaakt met alleen de 0,7 literfles er op. Vervolgens niks meer gehoord sinds 15 november. Ik vind het slecht geregeld. Het was mijn eerste bestelling bij jullie, en ik ben er dus niet positief over. Niet eens dat er een foutje gemaakt wordt, dat kan gebeuren , maar wel over de manier hoe er mee omgegaan wordt.
Hoe zou je goedkoopdrankslijterij.nl beoordelen?
- Murat Akdogan
Perfect
- Hans Puttenstein
Bestelling is nog niet geleverd!
- Rinus Kegel
Prima verzorgde bestelling!
- Erik Verberkt
Snel en goed verzorgde bestelling!